Administratief medewerker (m/v)

Bedrijfsprofiel

Aannemingsmij. B.V. Intersell is een middelgrote aannemer, actief in A’dam, t Gooi en omstreken. Met een team van zo'n 100 vaste medewerkers voeren we opdrachten uit voor; woningcorporaties, vastgoedbeheerders, particulieren en overige opdrachtgevers. In hoofdzaak houden wij ons bezig met renovatie-, transformatie-, en onderhoudsprojecten en voeren wij voor diverse woningcorporaties mutatie- en klachtenonderhoud uit. Bovendien vindt op beperkte schaal nieuwbouw van (luxe) woningen en onroerend goed plaats. Naast de bouwactiviteiten beschikken wij over een kleine doch goed geoutilleerde timmerfabriek alwaar we voornamelijk naar eigen behoefte diverse onderdelen als kozijnen, ramen, trappen, kasten e.d. produceren.

Over Intersell
Over Intersell

Bedrijfscultuur

De bedrijfsfilosofie van Intersell richt zich op het creëren van continuïteit op de lange termijn. Iets wat slechts bereikt kan worden door het handhaven en verder optimaliseren van de kwaliteit van de bouwkundige dienstverlening. De intentie om solide werk te leveren wint het wat ons betreft van het 'snelle geld verdienen'. We hebben de naam een betrouwbare, ter zake kundige partner te zijn voor particulieren, de overheid en het bedrijfsleven. Dat willen we graag zo houden en daar werken we iedere dag aan. Beschik je een over flinke dosis enthousiasme, ligt je passie in de renovatie, sluit jouw vergaarde kennis aan op deze specifieke tak van ontwikkelen en bouwen, werk je graag in teamverband en spreekt ons credo “voortdurend verbeteren” je aan, dan is deze baan echt iets voor jou.

Functieomschrijving

B.V. Intersell is een gezond groeiend bedrijf en is per direct op zoek naar een administratief medewerker voor 40 uur per week. Als administratief medewerker draag je zorg voor het digitaal verwerken en inboeken van inkoopfacturen en het controleren van bijbehorende ontvangstbonnen, waar nodig overleg je intern om dit proces in goede banen te leiden. Je voert een tijdige en correcte crediteurenadministratie en schakelt hierover met leveranciers. Je draagt eveneens zorg voor de debiteurenadministratie en werkt nauw samen met de collega’s binnen het hechte team van de afdeling Finance. Als administratief medewerker help je mee aan een efficiënte administratie, ben je een betrouwbare back-up voor je collega’s en rapporteer je aan het Hoofd Administratie.

Functie-eisen

  • financiële opleiding op (minimaal) MBO-niveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • ervaring met het voeren van projectadministraties;
  • sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • initiatiefrijk, hands - on mentaliteit;
  • nauwkeurigheid en analytisch sterk;
  • affiniteit met bouw en onderhoud is een pré.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, e.e.a. afgestemd op ervaring en leeftijd. Daarnaast bieden wij een plezierige werkomgeving met een no nonsens beleid.

Solliciteren

Vul hier uw voornaam in
Vul hier uw achternaam in
Vul hier uw telefoonnummer in
Vul hier uw e-mailadres in
Vul hier uw woonplaats in
Voeg een geldig CV toe van maximaal 2MB

Toegestaan formaat: *.doc, *.docx of *.pdf (max. 2MB)