Manager ICT

Werken bij het leukste bedrijf van de regio.

Intersell is een middelgrote aannemer, actief in Amsterdam, Almere en ’t Gooi en omstreken. Met een team van zo’n 120 vaste medewerkers voeren we opdrachten uit voor woningcorporaties, vastgoedbeheerders, particulieren en overige opdrachtgevers. In hoofdzaak houden wij ons bezig met renovatie-, transformatie-, en onderhoudsprojecten en voeren wij voor diverse woningcorporaties mutatie- en klachtenonderhoud uit. Bovendien vindt op beperkte schaal nieuwbouw van (luxe) woningen en onroerend goed plaats.

Over Intersell
Over Intersell

Onze missie:

“Voortdurend verbeteren” is het op een duurzame manier samenwerken, verbeteren en in standhouden van leefomgeving, producten en diensten waarbij mensen centraal staan.

Onze Visie:

Wij willen de meest gewenste voortdurend verbeterende vastgoedpartner zijn van initiatiefase tot en met exploitatiefase.

Wij beschikken over een fantastisch kantoor in Naarden waar werken als zeer plezierig wordt ervaren.

Functieomschrijving

Intersell is op zoek naar een bevlogen Manager ICT. Je zult meer dan 120 gebruikers ondersteunen in het optimaal gebruik maken van een aantal applicaties/apps waar jij zelf de verantwoordelijkheid over krijgt. Jij houdt van procesverbetering en workflow optimalisatie, daarnaast krijg je het warm van het maken van kennis van data en het helpen om in de toekomst onderhoud te kunnen voorspellen.

Je komt te werken op een informele en hechte afdeling waar je onderdeel bent van bedrijfsondersteunende processen van onze medewerkers. Binnen het team kun je alles met elkaar bespreken en overleggen. Je trekt zelf de ICT kar binnen het bedrijf.

Je ondersteunt circa 120 gebruikers door processen en workflows optimaal vorm te geven binnen voornamelijk van ons ERP pakket Bouwinfosys en een aantal ondersteunende pakketten. Intersells voert (grootschalige) renovatie, (kleinschalige)nieuwbouw en service & onderhoudsprojecten uit. Als Manager ICT moet jij in staat zijn om onze applicaties eigen te maken, kennis over te brengen naar derden, en analytisch na te blijven denken.

Functieomschrijving Manager ICT:

In beginsel ben je verantwoordelijk al onze applicaties & IT device’s. Onze renovatie & Onderhoud hebben hun eigen processen. Elke fase van de renovatie of nieuwbouwprocessen bieden de gebruikers interactiemomenten en vragen om een specifieke set aan documenten. Jij gaat deze processen verder vormgeven en beheren.

  • Het inrichten van de applicatie zodat documenten gegenereerd en geregistreerd kunnen worden.
  • Opleiden van mensen binnen de met betrekking tot een juist gebruik van de applicaties.
  • Het beheren van IT hardware binnen het gehele bedrijf.
  • Aansturing externe partijen om hard- en software up en running te houden.
  • Inrichten verbeteren en bijhouden van workflows.
  • Voorstellen en verder ontwikkelen van sturingsinformatie.
  • Onderzoeken naar de mogelijkheden van BIG data, AR, VR, IoTen algoritmes e.d. kunnen toevoegen in onze strandaard processen.

Functie-eisen

Voel je er wat voor om te komen werken bij het leukste bedrijf van de regio, dan voldoe je aan de volgende functie-eisen:

  • Een proactieve instelling.
  • Je werkt zelfstandig, gestructureerd en beschikt over analytisch denkvermogen.
  • HBO (bouwtechnische) bedrijfskunde denk- en werkniveau.
  • Je bent communicatief vaardig.
  • Je kunt makkelijk schakelen en je bent graag de tussenspil.
  • De wil en kunde om je kennis van onze applicaties uit te breiden.
  • Je bent nauwkeurig, stressbestendig én klantgericht.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, e.e.a. afgestemd op ervaring en leeftijd. Daarnaast bieden wij een plezierige werkomgeving met een no nonsens beleid.

Solliciteren

Vul hier uw voornaam in
Vul hier uw achternaam in
Vul hier uw telefoonnummer in
Vul hier uw e-mailadres in
Vul hier uw woonplaats in
Voeg een geldig CV toe van maximaal 2MB

Toegestaan formaat: *.doc, *.docx of *.pdf (max. 2MB)