Projectbegeleider NPO

Werken bij het leukste bedrijf van de regio.

Intersell is een middelgrote aannemer, actief in Amsterdam, Almere en ’t Gooi en omstreken. Met een team van zo’n 120 vaste medewerkers voeren we opdrachten uit voor woningcorporaties, vastgoedbeheerders, particulieren en overige opdrachtgevers. In hoofdzaak houden wij ons bezig met renovatie-, transformatie-, en onderhoudsprojecten en voeren wij voor diverse woningcorporaties mutatie- en klachtenonderhoud uit. Bovendien vindt op beperkte schaal nieuwbouw van (luxe) woningen en onroerend goed plaats.

Over Intersell
Over Intersell

Onze missie:

“Voortdurend verbeteren” is het op een duurzame manier samenwerken, verbeteren en in standhouden van leefomgeving, producten en diensten waarbij mensen centraal staan.

Onze Visie:

Wij willen de meest gewenste voortdurend verbeterende vastgoedpartner zijn van initiatiefase tot en met exploitatiefase.

Wij beschikken over een fantastisch kantoor in Naarden, met een mooie open werkomgeving, waar werken als zeer plezierig wordt ervaren.

Functieomschrijving

Projectbegeleider NPO (Niet Planmatig Onderhoud)

Als ketenpartner van verschillende woningcorporaties voeren wij reparatie- en mutatieonderhoud uit in verschillende woningen. Kortere doorlooptijden en proactieve samenwerking zijn hierbij het uitgangspunt. We zoeken een betrokken en vakkundig collega die resultaatgericht en nauwkeurig is.

De werkopdrachten in het mutatieonderhoud worden voornamelijk uitgevoerd in onbewoonde situatie. Als projectbegeleider ga je naar de betreffende locatie van de opdrachtgever en neem je het werk op. Je maakt begrotingen, je stelt de werkplanning op en je informeert je team. Je bewaakt de voortgang, je signaleert problemen in de planning en adviseert over bijsturing.

Je zal voor 50% buiten zijn en de andere 50% van de tijd zal je op kantoor zitten. Geen dag is hetzelfde en dat maakt jouw werk leuk!

Functieomschrijving Projectbegeleider NPO:

  • Het opnemen van bouwkundige werkzaamheden (groot/klein), denk bijv. aan badkamerrenovaties, keukenrenovaties en overige (kleine) reparaties;
  • Het opstellen van offertes;
  • Het inplannen van vaklieden (wie zet je wanneer in);
  • Het informeren en begeleiden van vaklieden en onderaannemers;
  • Een klus afrekenen / facturen opmaken en verzenden;
  • En natuurlijk samenwerken met je leuke collega‚Äôs om het optimale resultaat te behalen.

Functie-eisen

Voel je er wat voor om te komen werken bij het leukste bedrijf van de regio, dan voldoe je aan de volgende functie-eisen:

  • Je hebt een bouwkundige opleiding voltooid en/of minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt kennis van de onderhoudssector (mutatie/reparatie) en de processen die hiermee gemoeid zijn en de vakdisciplines die erbij betrokken zijn.
  • Je hebt ervaring met de daarbij benodigde specifieke software kennis zoals Bouwinfosys (BIS).
  • Je bent gestructureerd en zelfstandig.
  • Je bent in staat om overzicht te bewaken zonder de details uit het oog te verliezen.
  • Je bent resultaatgericht
  • Je bent een teamplayer, besluitvaardig, kwaliteitsgericht, pro-actief, sociaal en sterk in plannen en organiseren.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, een auto, een telefoon en een laptop van de zaak e.e.a. afgestemd op ervaring en leeftijd. Daarnaast bieden wij een plezierige werkomgeving, veel ruimte voor scholing en ontwikkeling met een no nonsens beleid.

Solliciteren

Vul hier uw voornaam in
Vul hier uw achternaam in
Vul hier uw telefoonnummer in
Vul hier uw e-mailadres in
Vul hier uw woonplaats in
Voeg een geldig CV toe van maximaal 2MB

Toegestaan formaat: *.doc, *.docx of *.pdf (max. 2MB)